...از آخرین نوشته‌هایم

اندر حکایت نشر ویدا و نمایشگاه کتاب شیراز

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ق.ظ

سلام دوباره.


چند روزی که در غرفه نشر ویدا، در خدمت فانتزی دوستان بودیم با افراد زیادی آشنا شدیم؛ بچه های اهل فانتزی شیرازی! چیزی که در حسرتش بودیم بالاخره محقق شد؛ از نزدیک دیدن این فانتزی دوست‌های شیراز که با دیدن این همه کتاب های گوناگون نشر ویدا ذوق زده می شوند، هرچند این وسط چند کتاب دیگر هم سرو می‌شد، از جمله کتاب خودم.


واقعاً تجربه ی خوبی بود. دادن کتاب از دست خودم با معرفی خودم، ارائه ی توضیحات کافی و لازم در مورد سه فصل نخست کتاب یکم و ... همه به طور مستقیم به کسانی که تصمیم می گرفتند کتاب را خریداری و مطالعه کنند. از این دوستان تشکر می کنم، بابت لطفی که به بنده ارزانی داشتند. آدرس این وبلاگ را گرفتند، امیدوارم این مطلب را هم ببینند. هرچند تنها 12 جلد از کتاب یکم به دست ما رسید و بیشتر نداشتیم و هرچند آخر کار کسانی آمدند دنبال کتاب و نبود...


دست آقای نیکنام، مدیر نشر ویدا هم به شدت(!) و واقعاً درد نکند، بابت این فرصت طلایی که برایمان فراهم آورد. عالی بود، عالی. تجربه ای لذتبخش، همراهی دو دوست عزیز و گرانقدرم آیدا کشوری و عبداله زارعی و به جز آن... پیدا کردن دوستان خوب جدید، کسانی که فانتزی را می شناسند و عاشقش هستند. و بهتر از آن... پیدا شدن فرصت هایی جدید حداقل برای خودم. شاید فرصتی طلایی. فرصتی بزرگ که باید به آن فکر کنم.


پس:

1- ممنون خدا.

2. ممنون آقای نیکنام و نشر ویدا.

3. ممنون دوستان و فانتزی دوستان!


تا بعد.



نظرات  (۱)

  • محمد پرویزی نیا
  • سلام آقای کهندانی
    من یکی از همون بچه هایی هستم که نمایشگاه ازتون کتابتون رو خریدم حالا تا جایی که اولین دیدارشون با ذهن زیبا یا همون نور رنگی رو مشاهده خوندم من با این که مدرسه بخت برگشتگان یعنی مدرسه شهید دستغیب (که یعنی مدرسه تیزهوشانه)میرم ولی عاشق فانتزی ام از هری پاتر بعد عاااشق حماسه دارن شان هستم بعد که خوبها تمام شد سراغ کتابهای مسخره ای مثل حماسه لارتن کرپسلی حتی فن فیکشن های هری پاتر رفتم و از اواسط اول دبیرستان دیگه نخودم تا حالا که اواسط دومه توی نمایشگاه دیدم یک ایرانی فانتزی نوشته که 100% میتونه ایده های قشنگ تری هم بپردازه شگفت زده شدم تا جایی که همون روزی که نمایشگاه بودم سه بار و حتی بار آخر با دو تا از دوستانم به اونجا اومدم من پرسی جکسون هری پاتر نبرد با شیاطین نیروی اهریمنی اش حماسه دارن شان حماسه لارتن کرپسلیرو کامل کامل تا جایی که اومده رو خوندم ولی کتاب شما با اسامی ایرانی و گیج کردن مخاطب در حد بنز عالی بوده تا حالا صد تا یوال ایجاد شده 
    پاسخ:
    سلام محمد جان

    واقعاً خوشحالم که اینو می شنوم، از اینکه خوشت اومده، پیش رفتی، به خصوص از اینکه سه فصل اول سخت رو پشت سر گذاشتی(!)، واقعاً خوشحالم.

    امیدوارم تا پایان هم راضیت نگه داره. خیلی ممنون که اومدی اینجا برام نوشتی و نظرت رو گذاشتی. اگر دوست داشتی بیشتر با هم در ارتباط باشیم یه ایمیل بهم بزن و شماره تلفنت رو برام بفرست.
    nima_k70@yahoo.com

    با آرزوی بهترین ها
    موفق باشی
    و البته سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی