...از آخرین نوشته‌هایم

وبسایت

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ

سلام؛


از این به بعد در وبسایت خودم در خدمتتون هستم؛


www.nimakohandani.ir


و بلاگ من هم:


http://www.nimakohandani.ir/blog


تشکر

  • نیما کهندانی

نظرات  (۴)

سلام نیما کهندانی من عاشق کتاب پنج گانه پادشاهی جهان هستم عالیه

ببینم پنج گانه پادشاهی جهان 5 هم می نوسی آخه خیلی باحالا لطفا جوابمو بده

  • امیرعلی م
  • ببخشید سایتتون کار نمی کنه

     

  • عبدالله زاده
  • سلام آقای کهندانی وقتتون بخیر

    من یک نویسنده هستم که دوتا رمان کامل شده و یک رمان در حال تایپ دارم، و میخوام که آثارم دیده بشه و اشکالات نوشتاری خودم رو بدونم و برای رفع شون از شما کمک بگیرم.

    میتونید توی این راه به من کمک کنین؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی