...از آخرین نوشته‌هایم

طرح جلد کتاب دوم: هفت

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸ ب.ظ

طرح جلد کتاب دوم: هفت


طرح جلد کتاب دوم با نام هفت که به زودی توسط انتشارات موج منتشر می شود. کتاب زیر چاپ است و امیدوارم هر چه سریعتر بیرون بیاید! 


پی نوشت: کلمه " رغم" در نوشته ی پشت جلد در کاور آماده شده برای کتاب، اصلاح شده است. 

نظرات  (۳)

  • مــ/ ـنـ| :)
  • همممم:-؟ می‌دونی، ازون‌جایی ک من نمدونم محتوای جلد دوم چیه( انگار خیلی می‌دونم اولش چیه:-")، نمی‌تونم بگم بهش می‌خوره یا نه. لاجرم با توجه به اون توضیح پشت باید بگم و همچنین اندک شناختی ک ازین مجموعه دارم؛ اگه اون جور ک من فهمیدم، قضایا تو آسمونا اتفاق می‌افتن یا نقاط عطف در اون جاهاس، فک می‌کنم یَک چیز با فرم آسمونی بیشتر بهش بیاد. هر چند من نخوندم و این نظر صرفاً نظریه ک داده شده! هر جور خودت صلاح می‌دونی ک مطمئناً درسته.
    پاسخ:
    منا جان مانور روی قلمرو آسمانی توی کتاب اول بود. توی کتاب دوم روی قلمرو آبی مانور داده شده...

    مرسی بابت نظرت.

    گل
    خیلی هم خوب...
    واقعا تبریک+ کلی ذوق :))
    پاسخ:
    مرسی زهره عزیز...

    گل
    سلام و علیکم نیما خان!می بینم که ترکوندین ... ایشالا که همیشه اینطوری باشه و پله های ترقی رو دوتا دوتا بپرین بالا !
    منتظر کتابتون نیز می باشیم!
    به وب ما هم خواستی سر بزن جدیدا دارم یه داستانک میذارم.شاید خیلی قالب داستان نباشه ولی خالی از لطف نیست خوندنش :)

    تبریک+آرزو موفقیت
    پاسخ:
    سلام.

    ممنون از آرزوهای خوبت.خوشحالم که منتظری...

    حتماً سر می زنم و می خونمش.

    مجدداً متشکرم.
    گل

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی