...از آخرین نوشته‌هایم

خبری از جنس مجوز!

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

درود


سرانجام دومین جلد از سه گانه پیشتازان و اربابان مرگ مجوز گرفت!


"هفت" که اسم این جلد از سه گانه است، همین هفته مجوز گرفت همین دو سه روز پیش...

امیدوارم انتشارات موج هر چه سریعتر کتاب رو منتشر کنه و به این انتظار طولانی ( 3 ساله!) پایان بده.


خبر خوبی که براتون دارم اینه که این بار کتاب همراه با تصاویری از هر فصل هست. یعنی بالای هر فصل نسبت به محتوای اون فصل طراحی مفهومی انجام شده که شما رو در تصور اتفاقات اون فصل یاری بده. تصویرگر طرح‌ها " سیده فاطمه عظیمی" دوست ارزشمندم بوده که امیدوارم از اون‌ها لذت ببرید.


همچنین نقشه سرزمین تصویر شده در سه گانه هم به این جلد اضافه شده. من انتظار داشتم ناشر محترم نقشه رو بزرگ و در دو صفحه چاپ کنه اما خبردار شدم که در یک صفحه اون رو چاپ کرده. ایشالا نقشه رو با کیفیت بالا طی روزهای آتی توی همین وب قرار میدم.


لازمه از دوستان عزیزی که توی انتخاب نام کتاب دوم نقش داشتن، تشکر کنم؛ پژمان، معین و سونیای عزیز. 


و لازم می دونم از تمام عزیزانی که این مدت پیگیر اخبار کتاب بودن، من رو تشویق به ادامه کردن و با تهیه کتاب اول و خوندن اون من رو حمایت کردن، نهایت قدردانی رو داشته باشم. امیدوارم تونسته باشم انتظارات‌تون رو توی جلد دوم کتاب برآورده کنم. سعی داشتم نقدهایی که به کتاب می شد رو آویزه گوشم و سرلوحه کارم قرار بدم. من اول راهم و به نقدها و نظرات شما عزیزان نیاز دارم. هر خبر جدیدی از چاپ کتاب دوم شد، توی همین وب منتشر می کنم.


و در پایان لازمه بگم،خوشحالم که آقای دکتر روحانی و وزیر محترم ارشاد، به وعده‌هاشون عمل کردن و امیدوارم این راهشون ادامه پیدا کنه.


ممنون از همگی

یک سبد گل برای تک تک شما

نیما


نظرات  (۷)

سلام

هر چند این خبر برا من سوخته محسوب میشه و من از دیشب خبر داشتم ولی گفتم بیام این جا و تبریکم رو این جا هم بگم .
به خود نیما هم گفتم اصل جریان خیلی ساده س و نیاز به این همه خوشحالی و تبریک و جشن و شامی که نیما قول داده به بچه ها بده رو نداره :دی
ولی واقعیتش تو این 8 سال اون قدر محدودیت وجود داشت که الان این مجوز دادن تبدیل به بهترین خبر برای نه تنها نویسنده که بلکه همه ی دوستاران فانتزی ایرانی یه !!!
انشالله که این روند ادامه پیدا کنه و معضل مجوز دادن و گیر کردن کتاب پشت درای بسته ارشاد کاملا حل بشه .
روحانی مچکریم رو هم لایک بزنید خووووو :دی
پاسخ:
درود!

بله...ممنون از شما!

این شام چیه بحثش؟ شام چی هست اصلاً؟! :-"

ایشالا. ما امیدواریم به دولت تدبیر و امید!

مرسی

  • علیرضا عسگرپور
  • سلام و اینا

    خوشحالیدیم بسی :دی
    به امید پیشرفت هنر در ایران و معرفی کردنش در سطح جهانی و این چیزا :-"

    ایشالا چاپ میشه و ما میتونیم بخریم و این چیزا.

    + روحانی مچکریم و درد! خیر سرت وبمستری مرتیکه جلف. ایششششش:-"

    آبتین پیشداد :gulakh: 
    پاسخ:
    درود

    به به! ببین کی اینجاست. علیرضای گل.

    ایشالا به همین امید هستیم.

    بازم مرسی. شما یکش رو نخوندی. می خوای دوش رو بخونی؟!هی...

    + روحانی مچکریم همچنان!
    تبریک می گم نیما :)
    پاسخ:
    درود

    خیلی خیلی مرسی سارا جان...

    گل

  • علیرضا عسگرپور
  • بعله علیرضا اینجا علیرضا اونجا علیرضا همه جا!

    متاسفانه در حال حاضر حوصله به انقلاب رفتن ندارم و این کتابایی که نویسندشون ایرانیه توی فروشگاههای اطراف منزلمان یافت نمیشه ( به جز دو سه تا از کتابای آرمان اونم نه همشون) در نتیجه مشکل از من نیستش مشکل از سیستم توضیع کتابه

    من هم از اون جهت گفتم می‌خرم چون اگه برای نمایشگاه آماده بشه کتاب لازم به گشت و گذار نیست توی کتاب فروشیا.

    + فعلا که روحانی هم به اکثر وعده‌هاش عمل نکرده
    + اونایی هم که می‌خواد عمل کنه یکسری انسان شریف هستند که نمی‌ذارن.

    چقدر از این جمله روحانی مچکریم بدم میاد:-؟ اون اوایل هر وقت داداشم میگفت کشتی کج راه میفتاد توی خونه :دی
    پاسخ:
    درود

    شما می تونی اینترنتی خرید کنی! :دی

    دکتر روحانی هم در حوزه فرهنگ و هنر به وعده هاش عمل کرده و در سایر حوزه ها هم عمل خواهد کرد! صبور باش و بحث سیاسی نکن! :دی

    + روحانی مچکریم همچنان!
  • علیرضا عسگرپور
  • نیما زنگ خورد واسطا دم در :-دبلیو
    پاسخ:
    :-"
    دیر شنیدم ولی به هر حال، خوشحال شدیم برات :)
    موفق باشی همیشه دوست قدیمی >:d<
    پاسخ:
    درود

    به به! زهره عزیز.

    مرسی که اومدی.

    تو هم همچنین.
    :yhug:
    تبریک می گم، این یکی رو می خرم، مثل اولی از دوستان نمی گیرم. اگه می شه عکس ها رو هم با کیفیت بالا(اگه هست) توی افسانه ها بزارین.

    مرسی
    پاسخ:
    ممنون حسین جان.

    لطف داری دوست من.

    گل

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی