...از آخرین نوشته‌هایم

پایان دومین جلد از پنج‌گانه پادشاهی جهان

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲ ب.ظ

درود بی پایان...


و نسخه‌ی اولیه‌ی دومین جلد از پادشاهی جهان دقایقی پیش به اتمام رسید...



18 آبان 1392

ساعت 23:31...


مرسی


  • نیما کهندانی

نظرات  (۳)

به به تبریکات فراوون!

البته ما که لحظه به لحظه شاهد پیشرفت این بچه (منظورم کتاب هست نه شما) بودیم!

ایشالا جلدهای بعد هم با سرعتی بس فراوان و همچنین کیفیتی عالی به پایان برسه.

همیشه کامروا باشید!  :flower:
پاسخ:
درود

اسم از کیفیت پایان نیار که کتاب 2 از کلش هیچ جاش قد پایانش بهم نسچبید. کلاً با تعلیق فرجام خیلی حال می کنم! البته نه از طرف نویسنده های دیگه برای خودم :-"

مرسی در کل!
:flower:
هــــــــــــــوریا.. هوریـــــــــا هوریـــــــــا هــــــــــــــــــوریا!:D:D از شدت ذوقه.:-p

واقعاً خبر خوشحال کننده ای بود... هر چند من فکر می کردم داری رو اولی کار می کنی و وقتی دیدم گفتی جلد دوم، سر جام واا رفتم! تبریک و تبریک و تبریک... خدا زیاد کنه صبر و نعمت و اینا رو.:D

خیلی موفق باشی.>:D<
پاسخ:
بسیار بسیار ممنون و متشکرم.

شما هم موفق باشی و زودتر تموم کن اثرتو.

:floweR:
من تازه جلد اولو تموم کردم و واقعا لذت بردم... حالا این جلد دوم کی منتشر میشه؟ واقعا منتظرم
پاسخ:
درود

اول از همه ممنون از شما که خوندین و اومدین نظر دادین.

دوم؛ ممنون میشم اگر نظری مفصل و کامل شامل نقاط مثبت و منفی، نظر درمورد شخصیت پردازی ها و توصیف ها و هر آنچه به نظرتون می رسه اینجا (http://forum.pioneer-life.ir/thread6050.html ) ارائه بدید.

و سوم؛ کتاب در حال بازبینیه و به زودی به امیدخدا تحویل ویراستار داده میشه. اینکه کی چاپ بشه هنوز دقیقاً مشخص نیست.


با تشکر فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی