...از آخرین نوشته‌هایم

درود


به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کهن‌دانی گفت: از دولت جدید انتظار دارم تا نویسندگان را در خلق آثارشان آزاد بگذارد و چنان‌چه نویسنده‌ای در نوشته‌هایش تخلفی کرد، آن‌وقت دادگاه درباره او تصمیم‌گیری کند. 

وی افزود: اکنون روند نظارت و بررسی کتاب بسیار کند انجام می‌شود و به اعتقاد من باید اصلاحات جدی در نحوه و زمان رسیدگی‌ها انجام شود.
 
کهن‌دانی متولد 1359 ساکن شهرستان شیراز است. مجموعه داستان وی شامل «پیشتازان و اربابان مرگ، طلوع تاریکی»، «هفت» و «رستاخیز تاریکی» است که تاکنون فقط نخستین کتابش با عنوان «پیشتازان و اربابان مرگ، طلوع تاریکی» سال 89 از سوی نشر موج به قیمت 9 هزار تومان منتشر شده است. :-"


 + دو تا مشکل داره؛ من متولد 1370 هستم و آخرین چاپ کتابم 12000 تومان بوده. :دی


لینک خبر

  • نیما کهندانی

نظرات  (۳)

nimaye 33 sale :lol: cheghad piret kardan
پاسخ:
بله!
مرسی
1359! :lol:
پاسخ:
سلام

اول شما؟

دوم به چی می خندید؟ :دی

مرسی
:flower:
سلام

یعنی همچین نوشته شهرستانی که انگار شیراز پشت کوه های الپ نزدیک دهکده ی پاکنده ایناس :دی !!
آقا من اعتراض دارم اصلاااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
درود

به چی اعتراض داری برادر من؟!

:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی